چرا سایت دیجی تحریر


توسعه اینترنت و آشنایی بیش از پیش جوامع بشری با فضای غالب در عصر جدید; دریچه ای نوین بروی افراد باز نموده که با شناخت درست; هر فرد می تواند از منابع و منافع بیشمار آن بهره مند گردد.جلوگیری از اتلاف وقت و صرف هزینه مازاد،آرامش خاطر ،استقلال فکری و سلیقه در انتخاب محصولات،امکان مقایسه، بررسی بیشتر جهت حصول شناخت بهتر از محصولات،استفاده از نقطه نظرات و تجربیات خرید افراد،اختصاص زمان بیشتر به در کنار خانواده بودن،اجتناب از فضاهای شلوغ و آلودگی های محیطی و ...،همه و همه تنها بخشی از مزایای خرید آنلاین در مقایسه با روش های معمول و سنتی می باشد.بدیهی است دغدغه های بجای مشتریان با توجه به تغییر ماهیت فضای خرید جدید و رویکرد منفی و سوداگری که توسط برخی افراد سودجو صورت می پذیرد ما را برآن داشت تا گامی موثر و عملی در جهت رفع این دغدغه ها برداشته و با افتخار فضایی امن،مملو از آرامش و اطمینان خاطر،احترام و توجه به مشتری برداشته تا به معنای واقعی شعار چتری به وسعت ایران تحقق یابد.

خدمات پس از فروش

 این همراهی حتی بعد از اتمام فرآیند خرید تحت عنوان خدمات پس از فروش خواهد بود. در صورتی که بعد از خرید محصول نیاز به مشاوره در خصوص خریداری شده داشتید میتوانید با همکاران ما جهت دریافت مشاوره تخصصی تماس حاصل نمایید. همچنین با وجود ضمانت اصالت کالا در صورتی که بعد از تحویل کالا، محصول با کالای اصل مغایرت داشته باشد و این عدم تطابق قابل اثبات باشد، میتوانید با هماهنگی و اطلاع به همکاران ما محصول را مرجوع کنید

 

 

نحوه ثبت شکایت

فروشگاه اینترنتی دیجی تحریر در راستای پایبندی به تعهدات خود و خلق تجربه ای خوشایند برای شما عزیزان و کاهش ریسک خرید هموطنان گرامی ساز و کاری جهت ثبت و پیگیری شکایات فراهم آورده است. در صورتی که شما دوستان در هر کدام از مراحل خرید اعم از ثبت سفارش، پیگیری مرسوله، عدم انطباق کالای سفارشی با کالای ارسالی، کسری سفارش ارسالی و هر بخش دیگر از این فرایند با مشکلی مواجه بودید که نیاز به ثبت شکایت و پیگیری داشتید میتوانید با هر یک از شماره های سایت تماس بگیرید و شکایت خود را به اطلاع همکاران ما برسانید . برای اسودگی شما دوستان گرامی راه های ارتباطی از جمله واتس آپ و ایمیل نیز برای ثبت شکایت و پیگیریهای لازم نیز در دسترس قرار دارد.